niedziela, 14 listopada 2010

Kategoria: News

Od zawsze zastanawiało mnie jak Ja (jako gitarzysta rytmiczny) w moim zespole podczas koncertu zwrócić na siebie trochę uwagi w niecodzienny sposób. I ciekawą propozycja dla mnie są:
Struny DR NEON 
Pytacie więc zatem co to takiego. Już opowiadam. Na początek trochę nudnej teorii .DR NEON należą do serii DR SuperStrings, producent zaprezentował pierwsze na świecie struny pokryte specjalną, kolorową powłoką oraz świecące jasno w świetle ultrafioletowym. W wielkim skrócie są to po prostu świecące druty tak zwane struny. 











Żeby nie było tak wbrew pozorom kolorowo mam trochę złych wieści 
Są to jak na razie dostępne są w 4 kolorach - HiDef Orange, HiDef Pink, HiDef Yellow i HiDef Green. Jeśli ktoś nie lubi tych kolorów to niestety jak na razie innych nie ma ale to nie jest jeszcze takie złe. Koledzy grający w niższych strojach będą mieli problem bo struny są dostępne setach dla gitary elektrycznej o grubościach 9-42, 10-46 i 11-50. Struny basowe dla gitar 4-strunowych dostępne będą w komplecie 45-105, a dla „piątek” w secie 45-125. Jeśli ktoś gra w niższych strojach to z doświadczenia wiem że na secie 11 - 50 nie poszalejemy z obniżonymi strojami. Moim zdaniem producent leci w kulki i mam nadzieję że jest to tylko próbka przed uruchomieniem produkcji strun o innych grubościach. 
 

1 komentarz: